Wokół Płytek Ceramicznych
ISSN 1429-9089, e-ISSN 2449-9870

Numer 3/2025
(lipiec-wrzesień)

Zapraszamy do lektury kwartalnika „Wokół Płytek Ceramicznych” nr 3/2025. W naszym najnowszym numerze mamy dwa nowe Konkursy! Znajdziecie także duży blok o rynku płytek ceramicznych. Co jeszcze? Na pewno artykuły dotyczące układania płytek, zagadnienia związane z reklamacjami, a także wiele porad. Ponadto trochę historii, przykłady ciekawych aranżacji wnętrz i informacje o najważniejszych wydarzeniach w branży. Życzymy miłej lektury i zapraszamy do prenumeraty na 2025 rok.
 
Kwartalnik "Wokół Płytek Ceramicznych" to profesjonalne ogólnopolskie czasopismo o rynku płytek ceramicznych, technologiach ich produkcji, układaniu oraz prawidłowym stosowaniu. Skierowane jest do architektów, projektantów i wykonawców okładzin ceramicznych, producentów płytek ceramicznych, wyrobów chemii budowlanej i akcesoriów do układania płytek, inwestorów, dystrybutorów i sprzedawców oraz wszystkich zainteresowanych nowoczesnym wzornictwem i profesjonalnym wykonaniem okładzin ceramicznych.

Cerrad z nowym cyklem spotkań dla architektów i projektantów

Wprowadzenie do sprzedaży nowych kolekcji płytek ceramicznych: Brazilian Quartzite, Ceppo Nuovo, Modern Concrete oraz Marmo Thassos/Morocco, które powstały we współpracy Cerradu z marką La Mania, było okazją do zorganizowania spotkań z architektami i projektantami. Dotychczas odbyły się one w Kaliszu, Łodzi, Opolu i Rzeszowie.

Podczas spotkań przedstawiono kulisy powstawania kolekcji i współpracy producenta płytek ceramicznych z marką La Mania i Joanną Przetakiewicz – ambasadorką projektu, założycielką domu mody La Mania. Wśród specjalnych gości była Aleksandra Pietrzyk-Zawadzka, dyrektor ds. marketingu i komunikacji marek La Mania i La Mania Home, która opowiedziała o marce fashion i pracy kreacyjnej.

Spotkaniom towarzyszyły warsztaty z Martą Siembab – polską senselierką, ekspertem przekazującym wszechstronną wiedzę związaną ze zmysłem węchu. Podczas prezentacji uczestnicy mogli poznać rolę zmysłów w projektowaniu wnętrz, a także skosztować przysmaki popularne w destynacjach, które stały się inspiracją do powstania kolekcji: Brazylia, Nowy Jork, Mediolan, Grecja, Maroko. Odkryliśmy przed uczestnikami kolekcje, które pozwolą im stworzyć wnętrza pełne emocji, gdzie współgrające ze sobą elementy zadziałają na każdy zmysł - mówi Łukasz Majewski, koordynator ds. szkoleń Cerrad.

Cerrad planuje kolejne spotkania, organizowane we współpracy z dystrybutorami na terenie całej Polski.

Fotografia: Archiwum Cerradu