Wprowadzenie do sprzedaży nowych kolekcji płytek ceramicznych: Brazilian Quartzite, Ceppo Nuovo, Modern Concrete oraz Marmo Thassos/Morocco, które powstały we współpracy Cerradu z marką La Mania, było okazją do zorganizowania spotkań z architektami i projektantami. Dotychczas odbyły się one w Kaliszu, Łodzi, Opolu i Rzeszowie.
Podczas spotkań przedstawiono kulisy powstawania kolekcji i współpracy producenta płytek ceramicznych z marką La Mania i Joanną Przetakiewicz – ambasadorką projektu, założycielką domu mody La Mania. Wśród specjalnych gości była Aleksandra Pietrzyk-Zawadzka, dyrektor ds. marketingu i komunikacji marek La Mania i La Mania Home, która opowiedziała o marce fashion i pracy kreacyjnej.
Spotkaniom towarzyszyły warsztaty z Martą Siembab – polską senselierką, ekspertem przekazującym wszechstronną wiedzę związaną ze zmysłem węchu. Podczas prezentacji uczestnicy mogli poznać rolę zmysłów w projektowaniu wnętrz, a także skosztować przysmaki popularne w destynacjach, które stały się inspiracją do powstania kolekcji: Brazylia, Nowy Jork, Mediolan, Grecja, Maroko. Odkryliśmy przed uczestnikami kolekcje, które pozwolą im stworzyć wnętrza pełne emocji, gdzie współgrające ze sobą elementy zadziałają na każdy zmysł - mówi Łukasz Majewski, koordynator ds. szkoleń Cerrad.
Cerrad planuje kolejne spotkania, organizowane we współpracy z dystrybutorami na terenie całej Polski.
Fotografia: Archiwum Cerradu