Wokół Płytek Ceramicznych
ISSN 1429-9089, e-ISSN 2449-9870

Numer 1/2023 
(Styczeń - Marzec
)

Zapraszamy do lektury kwartalnika „Wokół Płytek Ceramicznych” nr 1/2023, w którym znajdują się m.in. wyniki konkursu „Perły Ceramiki UE 2022”; polski rynek płytek ceramicznych w ocenie producentów, importerów i dystrybutorów; omówienie najważniejsze problemów branży płytek ceramicznych oraz działania podejmowane przez Polską Unię Ceramiczną; produkcja i sprzedaż płytek i zapraw murarskich w 2022 r.; import płytek do Polski; a także artykuł dotyczący okładzin ceramicznych i hydroizolacyjnych w przelewach basenów.

 

 

Michał Drożdż dyrektorem ds. strategii produktowej w Ceramice Paradyż

W  kwietniu br. stanowisko dyrektora ds. strategii produktowej w Ceramice Paradyż objął Michał Drożdż, który odpowiadać będzie za tworzenie i realizację strategii rozwoju portfela produktowego firmy. Ma on wieloletnie doświadczenie biznesowe w dziedzinie designu, R&D oraz marketingu produktowego.  Pracował dla firm z różnych branż. Nadzorował i odpowiadał za rozwój ponad trzech tysięcy produktów, począwszy od koncepcji przez wzornictwo i konstrukcję, aż do produkcji i wprowadzenia na rynek. Odpowiadał też  za powstanie unikatowych projektów procesów organizacyjnych, za które został nagrodzony w konkursie DME AWARD organizowanym przez Design Management Europe („BEST MANAGEMENT OF DESIGN IN A LARGE COMPANY” dla firmy ZELMER). Jest też  wykładowcą studiów Total Design Management Instytutu Wzornictwa Przemysłowego i Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. 

Rozpoczęcie współpracy z firmą Ceramiką Paradyż, która co roku wprowadza na rynek wiele kolekcji, to dla mnie ogromna satysfakcja i motywacja, by jak najlepiej wykorzystać dotychczasową wiedzę z  obszaru zarzadzania wzornictwem i rozwojem produktów. Jestem przekonany, że moje doświadczenie w połączeniu z potencjałem firmy pozwolą mi na efektywne i kreatywne zarządzanie procesem produktowym Ceramiki Paradyż – podkreślił Michał Drożdż.