Wokół Płytek Ceramicznych
ISSN 1429-9089, e-ISSN 2449-9870

Numer 3/2024 
(lipiec-wrzesień)

Zapraszamy do lektury kwartalnika „Wokół Płytek Ceramicznych” nr 3/2024, w którym znajdują się m.in. prezentacje kolekcji nominowanych w II etapie konkursu „Perły Ceramiki UE 2024”; artykuły dotyczące polskiego rynku płytek ceramicznych w I półroczu 2024 roku oraz importu płytek z Azji do UE. W tym wydaniu zamieszczamy też m. in. artykuł o klejach żelowych oraz układaniu płytek wielkoformatowych oraz bledach podczas wykonywania okładzin ceramicznych na taradach i balkonach. Zapraszamy do lektury.

 

 

Michał Drożdż dyrektorem ds. strategii produktowej w Ceramice Paradyż

W  kwietniu br. stanowisko dyrektora ds. strategii produktowej w Ceramice Paradyż objął Michał Drożdż, który odpowiadać będzie za tworzenie i realizację strategii rozwoju portfela produktowego firmy. Ma on wieloletnie doświadczenie biznesowe w dziedzinie designu, R&D oraz marketingu produktowego.  Pracował dla firm z różnych branż. Nadzorował i odpowiadał za rozwój ponad trzech tysięcy produktów, począwszy od koncepcji przez wzornictwo i konstrukcję, aż do produkcji i wprowadzenia na rynek. Odpowiadał też  za powstanie unikatowych projektów procesów organizacyjnych, za które został nagrodzony w konkursie DME AWARD organizowanym przez Design Management Europe („BEST MANAGEMENT OF DESIGN IN A LARGE COMPANY” dla firmy ZELMER). Jest też  wykładowcą studiów Total Design Management Instytutu Wzornictwa Przemysłowego i Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. 

Rozpoczęcie współpracy z firmą Ceramiką Paradyż, która co roku wprowadza na rynek wiele kolekcji, to dla mnie ogromna satysfakcja i motywacja, by jak najlepiej wykorzystać dotychczasową wiedzę z  obszaru zarzadzania wzornictwem i rozwojem produktów. Jestem przekonany, że moje doświadczenie w połączeniu z potencjałem firmy pozwolą mi na efektywne i kreatywne zarządzanie procesem produktowym Ceramiki Paradyż – podkreślił Michał Drożdż.