W salonie o powierzchni 400 m2 (po 200 m2 na parter i piętro) znajdują się 22 aranżacje wyłącznie kolekcji Ceramiki Paradyż. To pierwsze takie miejsce na mapie stolicy. Dolna część salonu pełni głównie funkcję sprzedażową, z kolei na piętrze część ekspozycji została zaprezentowana w formie mieszkania wraz z kuchnią, by odwiedzający mogli zobaczyć gotowe pomysły na urządzenie wnętrza, a w przerwie odpocząć i napić się kawy – zupełnie jak w domu. Obie kondygnacje różnią się od siebie charakterem. Parter to klasyczna elegancja, na piętrze natomiast styl nabiera dyskretnego i ciepłego klimatu. W salonie zostały wyeksponowane najnowsze kolekcje płytek Ceramiki Paradyż, które na bieżąco będą uzupełniane o nowe produkty.
Ideą powstania nowego salonu sprzedaży jest przede wszystkim dostarczanie klientom i partnerom firmy ciekawych inspiracji w zakresie urządzania wnętrz. Właśnie dlatego ekspozycje produktów to gotowe aranżacje konkretnych miejsc i pomieszczeń w domu, takich jak łazienka, czy kuchnia. Drugim, ważnym aspektem funkcjonalności salonu jest również współpraca firmy z architektami i projektantami. To właśnie z myślą o nich w salonie powstało miejsce do pracy oraz sala konferencyjna, w której mogą się spotkać z klientami, pozostając w bezpośrednim sąsiedztwie produktów.
Mamy świadomość jak ważne jest by oferować klientom nie tylko świetnej jakości produkty, ale również pomysł na ich wykorzystanie. Ta myśl przede wszystkim przyświecała nam podczas budowy i aranżowania salonu sprzedaży w Warszawie. W efekcie stworzyliśmy miejsce, które doskonale realizuje dwa ważne cele biznesowe firmy. Z jednej strony wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów, dając im rozwiązania w zakresie urządzania wnętrz, z drugiej odpowiadamy na potrzeby projektantów i architektów, którym oferujemy wygodne miejsce do pracy i spotkań – mówi dr inż. Anna Tępińska-Marcinek, wiceprezes Ceramiki Paradyż.
Salon sprzedaży Ceramiki Paradyż w Warszawie znajduje się przy ul. Bartyckiej 24/26 i powstał przy współpracy z firmą Arcer. Uroczyste otwarcie salonu odbyło się 12 kwietnia br. z udziałem mediów, architektów i projektantów oraz przedstawicieli firmy Ceramika Paradyż i jej partnerów biznesowych.