Wokół Płytek Ceramicznych
ISSN 1429-9089, e-ISSN 2449-9870

Numer 2/2024 
(Kwiecień - Czerwiec
)

Zapraszamy do lektury kwartalnika „Wokół Płytek Ceramicznych” nr 2/2024, w którym znajdują się m.in. prezentacje kolekcji nominowanych w I etapie konkursu „Perły Ceramiki UE 2024”; artykuły dotyczące polskiego rynku płytek ceramicznych w I kwartale 2024 roku oraz eksportu hiszpańskich płytek ceramicznych w 2023 roku. W tym wydaniu zamieszczamy też wywiad z Alberto Echavarria, sekretarzem generalnym ASCER, a także rozmowę z Ferdynandem Gackim, Prezesem Zarządu Polskiej Unii Ceramicznej na temat Branżowego Centrum Umiejętności w Opocznie. W numerze Czytelnicy znajdą także omówienie błędów popełnianych podczas układania płytek wielkoformatowych.

 

 

CeramsticApp - innowacyjne narzędzie w handlu materiałami aranżacyjnymi

Z początkiem lipca  br. wystartowała nowatorska aplikacja mobilna marki Ceramstic skierowana do sprzedawców i właścicieli punktów dystrybucyjnych. Jest to pierwsze tego typu rozwiązanie na rynku płytek ceramicznych. Wprowadzeniu CeramsticApp towarzyszy wakacyjny konkurs fotograficzny.

CeramsticApp ma być narzędziem integrującym i usprawniającym komunikację pomiędzy firmą a sprzedawcami i dystrybutorami płytek ceramicznych.

 Pomysł aplikacji mobilnej dla sprzedawców jest czymś absolutnie nowym w branży płytek ceramicznych. Słuchając potrzeb naszych klientów doszliśmy do wniosku, że takie narzędzie pozwoli nam być jeszcze bliżej nich, i to w sposób nowoczesny, na miarę czasów – mówi Joanna Ciecierska z firmy Vinderen, właściciela marki Ceramstic -  CeramsticApp to narzędzie silnie spersonalizowane. Z pewnością usprawni i przyspieszy system reagowania na indywidualne potrzeby i preferencje sprzedawców oraz dystrybutorów naszych produktów.

 

 Każdy, kto zdecyduje się przystąpić do programu i zainstalować aplikację, otrzyma unikalny login i hasło. Po zalogowaniu sprzedawca dostaje możliwość przeglądania aktualizowanego na bieżąco katalogu produktów. Każda pozycja zawiera zdjęcie produktowe oraz aranżacyjne danej płytki, wszelkie parametry techniczne i logistyczne. Wszystko w przejrzystej, czytelnej formie graficznej. Z katalogiem połączona jest oczywiście wyszukiwarka produktów.

 

 CeramsticApp umożliwia klientom natychmiastowe wystawianie opinii o usługach firmy. Oceniać można w pięciu kategoriach: Handlowiec, Jakość, Design, Transport, Obsługa oraz Inne, poprzez kliknięcie na czerwoną bądź zielona ikonkę i ewentualne dopisanie krótkiego komentarza. Informacje, które niezwłocznie spływają do centrali firmy pomagają szybko i sprawnie spełnić oczekiwania klienta. Sprzyja temu również system kontaktowy, który dynamicznie wyświetla dane handlowca przypisanego do obsługi konkretnego użytkownika. System daje możliwość szybkiego połączenia telefonicznego z poziomu aplikacji.

 

 Aplikacja mobilna to nie tylko udogodnienia dla klienta, ale także cenne narzędzie dla firmy. CeramsticApp pozwala na zintegrowanie sieci sprzedawców i wyposażenie ich w odpowiednią wiedzę. Ułatwia przepływ bieżących informacji o rynku.

 

 Oprócz podstawowych funkcji usprawniających obsługę klienta CeramsticApp zawiera również zakładkę z newsami (działającą na zasadzie newslettera), w której znajdą się informacje na temat nowości produktowych, promocji, konkursów, czy krótkie ankiety badające zadowolenie klientów. Dodatkową atrakcję stanowią rankingi najaktywniejszych użytkowników, regionów i miast, których zwycięzcy liczyć mogą na okolicznościowe nagrody.

 

 Wprowadzeniu aplikacji towarzyszy konkurs „Wakacyjne selfie z Ceramstic” skierowany do sprzedawców płytek tej marki. Do wygrania są atrakcyjne nagrody: voucher na weekendowy pobyt dwóch osób w dowolnie wybranym SPA w Polsce oraz bony Sodexo. Aby wziąć udział w zabawie należy zamówić okolicznościową koszulkę u przedstawiciela marki Ceramstic i zrobić w niej wakacyjne „selfie”. Zdjęcie zgłasza się do konkursu poprzez wypełnienie ankiety na stronie www.ceramstic.pl/konkursfoto.