10. 03. br. podczas Międzynarodowych Targów Budownictwa BUDMA zostaną ogłoszone wyniki Rankingu Dystrybutor Roku 2015. Ranking Dystrybutorów Materiałów Budowlanych to przedsięwzięcie badawcze realizowane przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku. Projekt polega na przeprowadzeniu niezależnych audytów w punktach sprzedaży materiałów budowlanych metodą Tajemniczego Klienta.
Celem Rankingu jest uhonorowanie dokonań dystrybutorów materiałów budowlanych, potwierdzenie wysokiej jakości świadczonych usług. Podczas wydarzenia zostanie przeprowadzone unikalne szkolenie - Jakość obsługi a skuteczność sprzedaży w branży budowlanej – analiza systemów jakości i dobre praktyki.
Szkolenie poprowadzą:
Ewa Kosmowska - trener Brian Tracy International
Joanna Florczak-Czujwid - ASM
10 marzec 2015 r., godz. 15:30
Międzynarodowe Targi Budownictwa Budma 2015
Pawilon X
Szkolenie jest bezpłatne dla dystrybutorów i producentów materiałów budowlanych
Badanie techniką Tajemniczego Klienta (Mystery Shopping) to forma monitorowania jakości działania punktów usługowych/dystrybucyjnych. Zaletą tego typu badań jest prowadzenie obserwacji w naturalnym środowisku, a dokonywana ocena dotyczy całego procesu sprzedażowego/usługowego, nie zaś wyłącznie jej wyniku. Badanie prowadzone przez audytora polega na skrupulatnej obserwacji pracowników z punktu widzenia konsumenta. Obserwator wciela się w rolę zwykłego klienta i wykonuje założone scenariuszem badawczym, zadanie.
Program wyłaniający liderów dystrybutorów materiałów budowlanych został stworzony aby wspomóc proces sprzedażowy i wyjść naprzeciw potrzebom obu stronom rynku
– sprzedawcom i konsumentom. Do Rankingu mogą przystąpić te firmy dystrybucyjne, które działają na polskim rynku. Badania techniką Mystery Shopping odbywają się we wskazanych przez uczestników programu punktach handlowych. Dla każdego dystrybutora w każdej kategorii wykonywane są trzy niezależne audyty.