Wokół Płytek Ceramicznych
ISSN 1429-9089, e-ISSN 2449-9870

Numer 4/2024 
(październik-grudzień)

Zapraszamy do lektury kwartalnika „Wokół Płytek Ceramicznych” nr 4/2024, w którym znajdują się m.in. prezentacje kolekcji nominowanych w III etapie konkursu „Perły Ceramiki UE 2024”; artykuły o zagrożeniach dla europejskiej branży płytek ceramicznych i specyfice lokalnych rynków płytek ceramicznych. Ponadto w numerze znajdziecie Państwo relację z targów CERSAIE 2024, porady dotyczące błędów związanych z wykańczaniem balkonów oraz niezbędną wiedzę na temat osuszania posadzek i odporności płytek podłogowych. Życzymy miłej lektury i zapraszamy do prenumeraty na 2025 rok.

 

 

Kto zyska tytuł najlepszego sprzedawcy? Tajemniczy Klient sprawdził jakość obsługi w punktach sprzedaży materiałów budowlanych

10. 03. br. podczas Międzynarodowych Targów Budownictwa BUDMA zostaną ogłoszone wyniki Rankingu Dystrybutor Roku 2015. Ranking Dystrybutorów Materiałów Budowlanych to przedsięwzięcie badawcze realizowane przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku. Projekt polega na przeprowadzeniu niezależnych audytów w punktach sprzedaży materiałów budowlanych metodą Tajemniczego Klienta.

Celem Rankingu jest uhonorowanie dokonań dystrybutorów materiałów budowlanych, potwierdzenie wysokiej jakości świadczonych usług. Podczas wydarzenia zostanie przeprowadzone unikalne szkolenie - Jakość obsługi a skuteczność sprzedaży w branży budowlanej – analiza systemów jakości i dobre praktyki.

Szkolenie poprowadzą:
Ewa Kosmowska - trener Brian Tracy International
Joanna Florczak-Czujwid - ASM

10 marzec 2015 r., godz. 15:30
Międzynarodowe Targi Budownictwa Budma 2015
Pawilon X

Szkolenie jest bezpłatne dla dystrybutorów i producentów materiałów budowlanych

Badanie techniką Tajemniczego Klienta (Mystery Shopping) to forma monitorowania jakości działania punktów usługowych/dystrybucyjnych. Zaletą tego typu badań jest prowadzenie obserwacji w naturalnym środowisku, a dokonywana ocena dotyczy całego procesu sprzedażowego/usługowego, nie zaś wyłącznie jej wyniku. Badanie prowadzone przez audytora polega na skrupulatnej obserwacji pracowników z punktu widzenia konsumenta. Obserwator wciela się w rolę zwykłego klienta i wykonuje założone scenariuszem badawczym, zadanie.

Program wyłaniający liderów dystrybutorów materiałów budowlanych został stworzony aby wspomóc proces sprzedażowy i wyjść naprzeciw potrzebom obu stronom rynku
 – sprzedawcom i konsumentom. Do Rankingu mogą przystąpić te firmy dystrybucyjne, które działają na polskim rynku. Badania techniką Mystery Shopping odbywają się we wskazanych przez uczestników programu punktach handlowych. Dla każdego dystrybutora w każdej kategorii wykonywane są trzy niezależne audyty.