Wokół Płytek Ceramicznych
ISSN 1429-9089, e-ISSN 2449-9870

Numer 1/2024 
(Styczeń - Marzec
)

Zapraszamy do lektury kwartalnika „Wokół Płytek Ceramicznych” nr 1/2024, w którym znajdują się m.in. relacja z Gali Laureatów konkursu „Perły Ceramiki UE 2023”; wypowiedzi przedstawicieli producentów, importerów i dystrybutorów płytek ceramicznych podsumowujących wyniki poprzedniego roku, a także artykuły omawiające wyniki rynku płytek w 2023 r.; wywiady : z Romanem Blazickiem- Prezesem Europejskiej Federacji Producentów Płytek Ceramicznych , z Mario Lenzu – Dyrektorem Sprzedaży spółki Colorobbia Polska a także z Barbarą Węgrzyn, współzałożycielką Akademii Dobrego Projektu . W numerze Czytelnicy znajdą także omówienie zagadnień dotyczących gruntowania podłoża pod płytki a także układania płytek na tynkach gipsowych.

 

 

Sopro sponsorem Regionalnych Mistrzostw Polski Glazurników

ImageW czerwcu w Przemyślu odbyły się kolejne Regionalne Mistrzostwa Polski Glazurników organizowane przez Stowarzyszenie Glazurników i Specjalistów Robót Wykończeniowych. Partnerem i jednocześnie sponsorem wydarzenia była marka Sopro.

II Mistrzostwa Glazurnicze Regionu Podkarpackiego odbyły się 9 czerwca 2013 r. w Przemyślu, podczas Wielkiego Charytatywnego Pikniku "Życia Podkarpackiego".
Ideą Mistrzostw Polski Glazurników, organizowanych przez Stowarzyszenie Glazurników i Specjalistów Robót Wykończeniowych jest nową formą promocji wysokich kompetencji mistrzów glazurnictwa. Zawodnicy muszą wykazać się wyjątkowymi umiejętnościami, precyzją i dokładnością, by bezbłędnie wykonać zadaną pracę w ściśle określonym czasie.
Tym razem, zawodnicy uczestniczący w mistrzostwach podkarpacie mieli za zadanie wykleić z płytek sześcienną kostkę do gry. Pierwsze miejsce zajął Sebastian Halek z Przemyśla, drugie - Paweł Bobeł z Rzeszowa, trzecie miejsce przyznano Andrzejowi Moskalowi z Krosna.

Oprócz firmy Sopro Mistrzostwa Polski Glazurników wspierają również marki: Selena, Utrament, Ceramika Tubądzin, Rubi oraz Montolith. Jak powiedział Dariusz Zalewski, dyrektor marketingu SOPRO Polska: "nie mogło nas zabraknąć wśród profesjonalistów od lat wybierających produkty, którymi pracują bez obawy o efekt końcowy. Cieszy nas to zaufanie, dlatego bez wahania wspieramy przedsięwzięcia jakimi są Regionalne Mistrzostwa wykonawców organizowane przez SGiSRW".

Zdjęcie: Sopro Polska