W czerwcu w Przemyślu odbyły się kolejne Regionalne Mistrzostwa Polski Glazurników organizowane przez Stowarzyszenie Glazurników i Specjalistów Robót Wykończeniowych. Partnerem i jednocześnie sponsorem wydarzenia była marka Sopro.
II Mistrzostwa Glazurnicze Regionu Podkarpackiego odbyły się 9 czerwca 2013 r. w Przemyślu, podczas Wielkiego Charytatywnego Pikniku "Życia Podkarpackiego".
Ideą Mistrzostw Polski Glazurników, organizowanych przez Stowarzyszenie Glazurników i Specjalistów Robót Wykończeniowych jest nową formą promocji wysokich kompetencji mistrzów glazurnictwa. Zawodnicy muszą wykazać się wyjątkowymi umiejętnościami, precyzją i dokładnością, by bezbłędnie wykonać zadaną pracę w ściśle określonym czasie.
Tym razem, zawodnicy uczestniczący w mistrzostwach podkarpacie mieli za zadanie wykleić z płytek sześcienną kostkę do gry. Pierwsze miejsce zajął Sebastian Halek z Przemyśla, drugie - Paweł Bobeł z Rzeszowa, trzecie miejsce przyznano Andrzejowi Moskalowi z Krosna.
Oprócz firmy Sopro Mistrzostwa Polski Glazurników wspierają również marki: Selena, Utrament, Ceramika Tubądzin, Rubi oraz Montolith. Jak powiedział Dariusz Zalewski, dyrektor marketingu SOPRO Polska: "nie mogło nas zabraknąć wśród profesjonalistów od lat wybierających produkty, którymi pracują bez obawy o efekt końcowy. Cieszy nas to zaufanie, dlatego bez wahania wspieramy przedsięwzięcia jakimi są Regionalne Mistrzostwa wykonawców organizowane przez SGiSRW".
Zdjęcie: Sopro Polska