Wokół Płytek Ceramicznych
ISSN 1429-9089, e-ISSN 2449-9870

Numer 1/2025 
(styczeń-marzec)

Zapraszamy do lektury kwartalnika „Wokół Płytek Ceramicznych” nr 1/2025, w którym znajdują się m.in. relacja z Gali Laureatów konkursu „Perły Ceramiki UE 2024”; duży blok o rynku płytek ceramicznych i jego perspektywach . Ponadto w numerze znajdziecie Państwo artykuły dotyczące układania płytek , zagadnień związanych z reklamacjami oraz relację z targów CEVISAMA 2025. Życzymy miłej lektury i zapraszamy do prenumeraty na 2025 rok.

 

 

Azario – własna marka sieci BLU – wywiad z Piotrem Kulazińskim, pomysłodawcą i twórcą marki Azario

Z Piotrem Kulazińskim, pomysłodawcą i twórcą marki Azario rozmawia Danuta Matynia

Danuta Matynia: W pierwszej tegorocznej edycji konkursu PERŁY CERAMIKI UE wśród nominowanych znalazła się kolekcja płytek ceramicznych Zanzibar marki Azario, która zdobyła też Perłę Ceramiki Projektantów – użytkowników CAD Decor 2017. Co skłoniło Pana do stworzenia nowej na polskim rynku marki produktów do wykończenia i wyposażenia łazienek?

Piotr Kulaziński: Po odejściu z Grupy Rovese w 2011 r. stwierdziłem, że polski rynek branży łazienkowej potrzebuje marki, dzięki której firmy handlowe wyróżnią się na tle konkurencji i unikną wojen cenowych oraz uzyskają godziwe marże. 

Zamów dostęp do artykułu >>

Wokół Płytek Ceramicznych nr 3/2017 str. 24-25 Spis treści >>>