Wokół Płytek Ceramicznych
ISSN 1429-9089, e-ISSN 2449-9870

Numer 1/2024 
(Styczeń - Marzec
)

Zapraszamy do lektury kwartalnika „Wokół Płytek Ceramicznych” nr 1/2024, w którym znajdują się m.in. relacja z Gali Laureatów konkursu „Perły Ceramiki UE 2023”; wypowiedzi przedstawicieli producentów, importerów i dystrybutorów płytek ceramicznych podsumowujących wyniki poprzedniego roku, a także artykuły omawiające wyniki rynku płytek w 2023 r.; wywiady : z Romanem Blazickiem- Prezesem Europejskiej Federacji Producentów Płytek Ceramicznych , z Mario Lenzu – Dyrektorem Sprzedaży spółki Colorobbia Polska a także z Barbarą Węgrzyn, współzałożycielką Akademii Dobrego Projektu . W numerze Czytelnicy znajdą także omówienie zagadnień dotyczących gruntowania podłoża pod płytki a także układania płytek na tynkach gipsowych.

 

 

ASCER dba o interesy hiszpańskich producentów płytek ceramicznych w pierwszej połowie roku. W sumie jednak wartość eksportu wyniosła 2445 tys. euro, a więc zwiększyła się o 5,2% w stosunku do 2014 r. Najwięksi odbiorcy hiszpańskich płytek to: Francja (233

Danuta Matynia: Proszę o krótkie przedstawienie Stowarzyszenia.

Pedro Riaza: ASCER, obecnie zrzesza 138 firm. Praktycznie jest reprezentanem całej branży, gdyż udział jego członków w krajowej produkcji płytek wynosi 95%. Stowarzyszenie koncentruje się na wspieraniu i reprezentowaniu sektora hiszpańskich płytek ceramicznych. Bardzo ważnym zadaniem jest ich promocja szczególnie za granicą, m.in. przez wystąpienia na targach i organizowanie seminariów oraz konferencji. Pragnę podkreślić, że głównym instrumentem promocji jest marka „Tile of Spain”, która ma kojarzyć hiszpańskie płytki z nowoczesną technologią, atrakcyjnym wzornictwem, innowacyjnością, ekologią.

.

Zamów dostęp do artykułu >>

Wokół Płytek Ceramicznych nr 1/2016 str. 51 Spis treści >>>