Wokół Płytek Ceramicznych
ISSN 1429-9089, e-ISSN 2449-9870

Numer 1/2025 
(styczeń-marzec)

Zapraszamy do lektury kwartalnika „Wokół Płytek Ceramicznych” nr 1/2025, w którym znajdują się m.in. relacja z Gali Laureatów konkursu „Perły Ceramiki UE 2024”; duży blok o rynku płytek ceramicznych i jego perspektywach . Ponadto w numerze znajdziecie Państwo artykuły dotyczące układania płytek , zagadnień związanych z reklamacjami oraz relację z targów CEVISAMA 2025. Życzymy miłej lektury i zapraszamy do prenumeraty na 2025 rok.

 

 

 

 

 


 

Reklamacje produktów lub usług w branży płytek ceramicznych w świetle znowelizowanych przepisów Kodeksu cywilnego

Adwokat Bogumił Sieczkowski
OBLIGO Sieczkowski i Spółka Kancelaria Adwokacka SP.K.

Cywilnoprawne relacje między przedsiębiorcą a jego kontrahentami reguluje Kodeks cywilny (KC) z 23 kwietnia 1964 r. [1], wielokrotnie nowelizowany, m.in. w celu dostosowania polskiego prawa do wymagań Unii Europejskiej w zakresie sprzedaży tradycyjnej, sprzedaży przez internet, ochrony konsumenta oraz odpowiedzialności za jakość [2]. Ostatnia nowelizacja przepisów Kodeksu cywilnego zasługuje na szczególną uwagę przedsiębiorców, którzy produkują lub sprzedają płytki ceramiczne lub świadczą usługi budowlane w postaci ich montażu.

Zamów dostęp do artykułu >>