Wokół Płytek Ceramicznych
ISSN 1429-9089, e-ISSN 2449-9870

Numer 1/2024 
(Styczeń - Marzec
)

Zapraszamy do lektury kwartalnika „Wokół Płytek Ceramicznych” nr 1/2024, w którym znajdują się m.in. relacja z Gali Laureatów konkursu „Perły Ceramiki UE 2023”; wypowiedzi przedstawicieli producentów, importerów i dystrybutorów płytek ceramicznych podsumowujących wyniki poprzedniego roku, a także artykuły omawiające wyniki rynku płytek w 2023 r.; wywiady : z Romanem Blazickiem- Prezesem Europejskiej Federacji Producentów Płytek Ceramicznych , z Mario Lenzu – Dyrektorem Sprzedaży spółki Colorobbia Polska a także z Barbarą Węgrzyn, współzałożycielką Akademii Dobrego Projektu . W numerze Czytelnicy znajdą także omówienie zagadnień dotyczących gruntowania podłoża pod płytki a także układania płytek na tynkach gipsowych.

 

 

Dobra strategia kluczem do sukcesu – wywiad z Marcinem Stankiewiczem, Dyrektorem Marketingu Centralna Europa w Rovese S.A.

Z Marcinem Stankiewiczem, Dyrektorem Marketingu Centralna Europa w Rovese S.A. rozmawia Danuta Matynia

Danuta Matynia: W kwartalniku "Wokół Płytek Ceramicznych" nr 1/2014 w Pana wypowiedzi dotyczącej krajowego rynku płytek ceramicznych znalazło się stwierdzenie, że w 2012 r. w Rovese wdrożono nową strategię i dzięki niej obroty w 2013 r. wzrosły o ok. 10%. Jakie były główne założenia nowej strategii, które w trudnych czasach dały tak dobry efekt?

Marcin Stankiewicz: Ubiegły rok był rzeczywiście bardzo udany dla naszej firmy. W szczególności dotyczy to polskiego rynku. Stanowi to dla nas powód do dumy, ponieważ tak doskonały wynik osiągnęliśmy na bardzo trudnym rynku oraz po latach spadków sprzedaży. Odwrócenie trendu nie było łatwe i nie odbyłoby się bez dużego wsparcia ze strony naszych partnerów handlowych, którzy nam zaufali i pomogli w realizacji celu. Ten fakt potraktowałbym jako jeden z kluczowych czynników sukcesu. Ponadto uzyskanie dobrego wyniku nie byłoby możliwe bez uporządkowania pozycjonowania marek Opoczno i Cersanit, koncentracji na właściwych segmentach produktowo-cenowych, dużej liczby nowych wdrożeń oraz sporych nakładów inwestycyjnych w odbudowę pozycji marek w sklepach.

Zamów dostęp do artykułu >>