Wokół Płytek Ceramicznych
ISSN 1429-9089, e-ISSN 2449-9870

Numer 4/2024 
(październik-grudzień)

Zapraszamy do lektury kwartalnika „Wokół Płytek Ceramicznych” nr 4/2024, w którym znajdują się m.in. prezentacje kolekcji nominowanych w III etapie konkursu „Perły Ceramiki UE 2024”; artykuły o zagrożeniach dla europejskiej branży płytek ceramicznych i specyfice lokalnych rynków płytek ceramicznych. Ponadto w numerze znajdziecie Państwo relację z targów CERSAIE 2024, porady dotyczące błędów związanych z wykańczaniem balkonów oraz niezbędną wiedzę na temat osuszania posadzek i odporności płytek podłogowych. Życzymy miłej lektury i zapraszamy do prenumeraty na 2025 rok.

 

 

Dobra strategia kluczem do sukcesu – wywiad z Marcinem Stankiewiczem, Dyrektorem Marketingu Centralna Europa w Rovese S.A.

Z Marcinem Stankiewiczem, Dyrektorem Marketingu Centralna Europa w Rovese S.A. rozmawia Danuta Matynia

Danuta Matynia: W kwartalniku "Wokół Płytek Ceramicznych" nr 1/2014 w Pana wypowiedzi dotyczącej krajowego rynku płytek ceramicznych znalazło się stwierdzenie, że w 2012 r. w Rovese wdrożono nową strategię i dzięki niej obroty w 2013 r. wzrosły o ok. 10%. Jakie były główne założenia nowej strategii, które w trudnych czasach dały tak dobry efekt?

Marcin Stankiewicz: Ubiegły rok był rzeczywiście bardzo udany dla naszej firmy. W szczególności dotyczy to polskiego rynku. Stanowi to dla nas powód do dumy, ponieważ tak doskonały wynik osiągnęliśmy na bardzo trudnym rynku oraz po latach spadków sprzedaży. Odwrócenie trendu nie było łatwe i nie odbyłoby się bez dużego wsparcia ze strony naszych partnerów handlowych, którzy nam zaufali i pomogli w realizacji celu. Ten fakt potraktowałbym jako jeden z kluczowych czynników sukcesu. Ponadto uzyskanie dobrego wyniku nie byłoby możliwe bez uporządkowania pozycjonowania marek Opoczno i Cersanit, koncentracji na właściwych segmentach produktowo-cenowych, dużej liczby nowych wdrożeń oraz sporych nakładów inwestycyjnych w odbudowę pozycji marek w sklepach.

Zamów dostęp do artykułu >>