Trudna sytuacja na rynku nie zniechęciła polskich producentów płytek ceramicznych oraz akcesoriów i wyposażenia łazienek do wystawienia się na bolońskiej imprezie. Na stoisku Grupy Tubądzin, która uczestniczyła w targach po raz dziewiąty, znalazło się ponad 70 nowych wzorów płytek ceramicznych inspirowanych naturą, które były zgodne z głównym trendem na bolońskiej imprezie. Premierę miały płyty w formacie 275 x 120 cm, wzbogacające dotychczasową ofertę mega formatów 240 x 120 cm. Nowa linia produkcyjna, którą obecnie montujemy w Sieradzu, stworzy znacznie większe możliwości wzornicze, dzięki czemu będziemy mogli oferować klientom produkty zdobione w masie oraz o większym formacie 275 x 120 cm – wyjaśnia Mirosław Jędrzejczyk, Prezes Zarządu Grupy Tubądzin. Zainteresowaniem gości cieszyły się kolekcje: Ilusion inspirowana kwarcytem patagońskim; Matsu z japońskimi motywami oraz JellyFish, której płytki przypominają rysunki wykonane kredą lub węglem. Ekspozycję targową Grupy Tubądzin uzupełniała nowa linia dekorów z kolekcji Cielo e Terra.
Wokół Płytek Ceramicznych nr 4/2022, strona 37 (Spis treści >>)