Wokół Płytek Ceramicznych
ISSN 1429-9089, e-ISSN 2449-9870

Numer 1/2024 
(Styczeń - Marzec
)

Zapraszamy do lektury kwartalnika „Wokół Płytek Ceramicznych” nr 1/2024, w którym znajdują się m.in. relacja z Gali Laureatów konkursu „Perły Ceramiki UE 2023”; wypowiedzi przedstawicieli producentów, importerów i dystrybutorów płytek ceramicznych podsumowujących wyniki poprzedniego roku, a także artykuły omawiające wyniki rynku płytek w 2023 r.; wywiady : z Romanem Blazickiem- Prezesem Europejskiej Federacji Producentów Płytek Ceramicznych , z Mario Lenzu – Dyrektorem Sprzedaży spółki Colorobbia Polska a także z Barbarą Węgrzyn, współzałożycielką Akademii Dobrego Projektu . W numerze Czytelnicy znajdą także omówienie zagadnień dotyczących gruntowania podłoża pod płytki a także układania płytek na tynkach gipsowych.

 

 

Ceramika Paradyż na Eurobaustoff Forum w Kolonii

20-21 października br. w Kolonii odbyło się jedno z najważniejszych wydarzeń w kalendarzu niemieckiego budownictwa – Eurobaustoff Forum. Ceramika Paradyż po raz pierwszy gościła na targach. Na swoim stoisku eksponowała m.in. nowości marki Paradyż My Way oraz kolekcję płytek Modernizm przygotowaną we współpracy z projektantką Mają Ganszyniec. Szczególny akcent na stoisku Ceramiki Paradyż położono na kolekcję Modernizm, w której skład wchodzą gorseciki – czyli płytki ceramiczne z charakterystycznymi wcięciami. Kolekcja utrzymana jest w ponadczasowych barwach, a za jej inspirację posłużyły autentyczne wzory gorsecików odnajdywane w zabytkowych kamienicach. Uzupełniają je heksagonalne i kwadratowe płytki w trzech formatach. Ponadto na stoisku pokazano nowości marki Paradyż My Way, stworzonej dla najbardziej wymagających klientów. Produkty nią sygnowane odznaczają się doskonałą jakością oraz odważnym wzornictwem zgodnym z bieżącymi trendami. Odwiedzający mieli okazję obejrzeć najnowsze płytki w formacie 30 x 90 cm, jak również płyty tarasowe 2.0 i produkty marki Paradyż imitujące drewno. Udział w wydarzeniu pozwolił Ceramice Paradyż dotrzeć do wybranych kooperatorów i kontynuować rozmowy na temat dołączenia do grupy Eurobaustoff, zrzeszającej wytwórców produktów budowlanych, płytek i wyrobów drewnianych, prowadzących biznes w Niemczech. Cel firmy to intensyfikacja sprzedaży za zachodnią granicą.

zobacz więcej >>>

Wokół Płytek Ceramicznych nr 4/2019, strona 20 (spis treści >>)