Instytut Wzornictwa Przemysłowego zaprasza na szkolenie (23 kwietnia 2013 r.), na którym zostaną zaprezentowane nadchodzące trendy w branży łazienkowej. Jego uczestnicy poznają m.in. metody i narzędzia tworzenia skutecznej oferty produktowej na podstawie mody oraz badań konsumentów.
Łazienka to przestrzeń w domu, która w ostatnim czasie bardzo zmieniła swój charakter i rolę. Z małego, ignorowanego pomieszczenia, łazienki przemieniają się w eleganckie miejsce relaksu, enklawę w której mamy czas tylko dla siebie. Istotny wpływ na podejście do kształtowania tej przestrzeni ma zmiana stylu życia. Jednym z przejawów jest wprowadzanie do łazienki wysokiej technologii. Staje się ona najlepiej wyposażonym pomieszczeniem w domu - ze sterowanym automatycznie sprzętem, ekranami ukrytymi za lustrem i oświetleniem LED. To jednak tylko jeden z trendów.
Na rynku istnieje równolegle kilka tendencji we wzornictwie dla branży łazienkowej i mimo iż w Polsce wciąż najbardziej popularne są aranżacje w kolorach beżu i różowe dywaniki, eksperci od trendów z Instytutu Wzornictwa Przemysłowego prognozują duże zmiany.
Szkolenie Potrzeby klienta i trendy - jak efektywnie budować ofertę w branży łazienkowej kierowane jest m.in. do menedżerów ds. rozwoju nowego produktu, szefów produktów, koordynatorów i członków zespołów projektowych, projektantów z branż wyposażenie łazienek i salonów SPA, płytki łazienkowe, ceramika i urządzenia sanitarne, grzejniki, akcesoria łazienkowe, architektura wnętrz itp. Uczestnicy warsztatów poznają aktualne trendy w branży oraz sposoby badania potrzeb i zachowań konsumentów, a także uzyskają dostęp do serwisu Trendwizor. Na koniec otrzymają certyfikaty wydane przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego.
Całodniowe spotkanie odbędzie się 23 kwietnia 2013 r. w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie, ul. Świętojerska 5/7.
Zapisy do 16 kwietnia 2013 r.
Szczegółowych informacji udzielają:
Joanna Wątrucka tel. (22) 860 03 68, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Marcin Marchwiński tel. (22) 860 01 65, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Więcej na stronie www.iwp.com.pl