Wokół Płytek Ceramicznych
ISSN 1429-9089, e-ISSN 2449-9870

Numer 2/2024 
(Kwiecień - Czerwiec
)

Zapraszamy do lektury kwartalnika „Wokół Płytek Ceramicznych” nr 2/2024, w którym znajdują się m.in. prezentacje kolekcji nominowanych w I etapie konkursu „Perły Ceramiki UE 2024”; artykuły dotyczące polskiego rynku płytek ceramicznych w I kwartale 2024 roku oraz eksportu hiszpańskich płytek ceramicznych w 2023 roku. W tym wydaniu zamieszczamy też wywiad z Alberto Echavarria, sekretarzem generalnym ASCER, a także rozmowę z Ferdynandem Gackim, Prezesem Zarządu Polskiej Unii Ceramicznej na temat Branżowego Centrum Umiejętności w Opocznie. W numerze Czytelnicy znajdą także omówienie błędów popełnianych podczas układania płytek wielkoformatowych.

 

 

Jak uniknąć reklamacji płytek ceramicznych wskazówki producenta

W praktyce zdarza się, że klient nie jest zadowolony z jakości wykonanej okładziny ceramicznej. Wówczas najczęściej cała odpowiedzialność zrzucana jest na producentów płytek ceramicznych w wyniku czego część klientów decyduje się na złożenie reklamacji. Wina może jednak leżeć również po stronie kupującego, sprzedawcy oraz wykonawcy okładziny. Wykorzystując bogate doświadczenie działu zapewnienia jakości producenta płytek ceramicznych podam kilka praktycznych rad, które w wielu przypadkach pozwolą uniknąć reklamacji.