Iza Sas: Firma Glazura Królewska ma pierwszą i największą w Polsce sieć franczyzową salonów z wyposażeniem łazienek. Ile powstało już tego typu salonów oraz jakie są dotychczasowe doświadczenia?
Anna Grzyb: Sieć Salonów Łazienek Glazura Królewska liczy obecnie 35 specjalistycznych punktów sprzedaży, z których 32 działają na zasadzie franczyzy. Przed podpisaniem pierwszej umowy o współpracy w 2001 r. firma przez blisko 10 lat gromadziła doświadczenie w zarządzaniu własnymi placówkami detalicznymi. Do tego doszła późniejsza, równie bogata, praktyka związana z rozwojem sieci. Był to czas intensywnej pracy nad taką formułą działania sieci, która gwarantowałaby jej sprawną organizację oraz stałe zwiększanie konkurencyjności. Obserwując dzisiejszy rynek, możemy stwierdzić, że stworzyliśmy nowatorski w skali kraju model funkcjonowania, który wykorzystuje dostępne na rynku najnowocześniejsze rozwiązania informatyczne, logistyczne i organizacyjne. Nasi partnerzy zaś otrzymują najlepszą wiedzę o prowadzeniu biznesu, korzystne warunki handlowe oraz profesjonalny marketing. Dziś nadal poszukujemy nowości z różnych obszarów, które moglibyśmy wdrożyć w naszej sieci.