Wokół Płytek Ceramicznych
ISSN 1429-9089, e-ISSN 2449-9870

Numer 2/2024 
(Kwiecień - Czerwiec
)

Zapraszamy do lektury kwartalnika „Wokół Płytek Ceramicznych” nr 2/2024, w którym znajdują się m.in. prezentacje kolekcji nominowanych w I etapie konkursu „Perły Ceramiki UE 2024”; artykuły dotyczące polskiego rynku płytek ceramicznych w I kwartale 2024 roku oraz eksportu hiszpańskich płytek ceramicznych w 2023 roku. W tym wydaniu zamieszczamy też wywiad z Alberto Echavarria, sekretarzem generalnym ASCER, a także rozmowę z Ferdynandem Gackim, Prezesem Zarządu Polskiej Unii Ceramicznej na temat Branżowego Centrum Umiejętności w Opocznie. W numerze Czytelnicy znajdą także omówienie błędów popełnianych podczas układania płytek wielkoformatowych.

 

 

Zmiana systemu identyfikacji wizualnej SPÓŁEK GRUPY PARADYŻ

W marcu br. zaprezentowano nowe logo Ceramiki Paradyż. Jest to początek zmian systemu identyfikacji wizualnej, które będą realizowane etapami w ciągu kilku lat. Paradyż, jako czołowy polski producent płytek ceramicznych, jest identyfikowany przez klientów na rodzimym rynku i poza granicami kraju, z ciekawym designem, doskonałą jakością oraz rozpoznawalnym stylem kolekcji. Nowy logotyp – dynamiczny, interesujący i jednocześnie nawiązujący do portfolio firmy – jest właściwym oraz istotnym uzupełnieniem rynkowego wizerunku.