W 2010 r. hiszpańscy producenci wyeksportowali do 178 krajów 247,6 mln m2 płytek za kwotę 1 746,8 mln EUR. W porównaniu z 2009 r. jest to wartościowy wzrost o 4,4% (ilościowo o 5,1%). Głównym odbiorcą hiszpańskich płytek jest nadal Europa (wartościowo 57,2% eksportu). Hiszpanie całkiem nieźle radzą sobie też na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Największym rynkiem eksportowym dla hiszpańskich producentów była znów Francja (25,2 mln m2 za kwotę 215,1 mln EUR, wartościowy spadek o 2%). Na drugim miejscu znalazła się Rosja (105,5 mln EUR), a na trzecim miejscu Arabia Saudyjska (100,4 mln EUR). Pierwszą dziesiątkę zamyka Algieria (46,4 mln EUR). Grecja, dotknięta kryzysem, zakupiła w 2010 r. o 19,3% wartościowo i 18,1% ilościowo mniej płytek. Portugalia odpowiednio o 9,1% mniej wartościowo i 7,6% ilościowo i mimo wszystko znalazła się w pierwszej dziesiątce największych importerów.