Poprosiliśmy przedstawicieli polskich oraz zagranicznych producentów płytek ceramicznych wystawiających się na targach Cersaie 2012 o podsumowanie tegorocznej imprezy. O swoich stoiskach i prezentowanej ofercie, nowych technologiach produkcji oraz wzornictwie i kolorystyce płytek, które będą wyznacznikiem mody na rynku w nadchodzącym roku opowiedzieli nam: Andrzej Wodzyński, prezes Grupy Tubądzin; Robert Żądło, dyrektor eksportu Grupy Końskie; Piotr Szkurłat, kierownik Działu Kreacji i Ekspozycji w Ceramice Paradyż; Agnieszka Lepieszo, kierownik Działu Marketingu firmy Polcolorit, Piotr Król, przedstawiciel na Polskę firm Pamesa Ceramica i Ceramica Mayor oraz Rafał Krauze, kierownik marketingu i public relation Valdi Ceramica. Przenieśmy się na chwilę do Bolonii i poczujmy wyjątkową atmosferę Cersaie 2012.