Wokół Płytek Ceramicznych
ISSN 1429-9089, e-ISSN 2449-9870

Numer 1/2024 
(Styczeń - Marzec
)

Zapraszamy do lektury kwartalnika „Wokół Płytek Ceramicznych” nr 1/2024, w którym znajdują się m.in. relacja z Gali Laureatów konkursu „Perły Ceramiki UE 2023”; wypowiedzi przedstawicieli producentów, importerów i dystrybutorów płytek ceramicznych podsumowujących wyniki poprzedniego roku, a także artykuły omawiające wyniki rynku płytek w 2023 r.; wywiady : z Romanem Blazickiem- Prezesem Europejskiej Federacji Producentów Płytek Ceramicznych , z Mario Lenzu – Dyrektorem Sprzedaży spółki Colorobbia Polska a także z Barbarą Węgrzyn, współzałożycielką Akademii Dobrego Projektu . W numerze Czytelnicy znajdą także omówienie zagadnień dotyczących gruntowania podłoża pod płytki a także układania płytek na tynkach gipsowych.

 

 

Gwarancja na płytki ceramiczne

Wielu producentów płytek ceramicznych w Polsce daje na swoje wyroby gwarancję, ale świadomość klientów dotycząca możliwości korzystania z gwarancji jest niewielka. Gwarancja na płytki ceramiczne wydaje się czymś „abstrakcyjnym”. Kupując np. sprzęt elektroniczny – telewizor czy pralkę praktycznie nie ma klienta, który nie zapyta o okres gwarancji jaki oferuje dany producent. Często przy zakupie takiego sprzętu jest to jedno z ważniejszych kryteriów wyboru konkretnej marki. Płytka ceramiczna jest wyrobem budowlanym, a na ten rodzaj wyrobu rzadko udzielano gwarancji. Nie znaczy to jednak, że wyrób taki nie podlega reklamacji (reklamacje rozpatrywane są z tytułu rękojmi i niezgodności towaru z umową).