Wokół Płytek Ceramicznych
ISSN 1429-9089, e-ISSN 2449-9870

Numer 1/2024 
(Styczeń - Marzec
)

Zapraszamy do lektury kwartalnika „Wokół Płytek Ceramicznych” nr 1/2024, w którym znajdują się m.in. relacja z Gali Laureatów konkursu „Perły Ceramiki UE 2023”; wypowiedzi przedstawicieli producentów, importerów i dystrybutorów płytek ceramicznych podsumowujących wyniki poprzedniego roku, a także artykuły omawiające wyniki rynku płytek w 2023 r.; wywiady : z Romanem Blazickiem- Prezesem Europejskiej Federacji Producentów Płytek Ceramicznych , z Mario Lenzu – Dyrektorem Sprzedaży spółki Colorobbia Polska a także z Barbarą Węgrzyn, współzałożycielką Akademii Dobrego Projektu . W numerze Czytelnicy znajdą także omówienie zagadnień dotyczących gruntowania podłoża pod płytki a także układania płytek na tynkach gipsowych.

 

 

Jak uniknąć reklamacji płytek ceramicznych wskazówki producenta

W praktyce zdarza się, że klient nie jest zadowolony z jakości wykonanej okładziny ceramicznej. Wówczas najczęściej cała odpowiedzialność zrzucana jest na producentów płytek ceramicznych w wyniku czego część klientów decyduje się na złożenie reklamacji. Wina może jednak leżeć również po stronie kupującego, sprzedawcy oraz wykonawcy okładziny. Wykorzystując bogate doświadczenie działu zapewnienia jakości producenta płytek ceramicznych podam kilka praktycznych rad, które w wielu przypadkach pozwolą uniknąć reklamacji.