Wokół Płytek Ceramicznych
ISSN 1429-9089, e-ISSN 2449-9870

Numer 1/2024 
(Styczeń - Marzec
)

Zapraszamy do lektury kwartalnika „Wokół Płytek Ceramicznych” nr 1/2024, w którym znajdują się m.in. relacja z Gali Laureatów konkursu „Perły Ceramiki UE 2023”; wypowiedzi przedstawicieli producentów, importerów i dystrybutorów płytek ceramicznych podsumowujących wyniki poprzedniego roku, a także artykuły omawiające wyniki rynku płytek w 2023 r.; wywiady : z Romanem Blazickiem- Prezesem Europejskiej Federacji Producentów Płytek Ceramicznych , z Mario Lenzu – Dyrektorem Sprzedaży spółki Colorobbia Polska a także z Barbarą Węgrzyn, współzałożycielką Akademii Dobrego Projektu . W numerze Czytelnicy znajdą także omówienie zagadnień dotyczących gruntowania podłoża pod płytki a także układania płytek na tynkach gipsowych.

 

 

Nowy Zarząd w Grupie Paradyż

Walne Zgromadzenie Wspólników spółek Ceramika Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o. wybrało 26 czerwca 2012 r. nowy Zarząd Grupy Paradyż. Po upływie kadencji obecnych władz, funkcję Prezesa Zarządu spółek Grupy Paradyż obiął Łukasz Kardas. Wiceprezesem ds. finansów został Paweł Łuczka, a wiceprezesem ds. produkcji – Patryk Tomczyk. Funkcja wiceprezesa ds. handlu, z uprawnieniami do zastępowania Prezesa Zarządu, przypadła Piotrowi Tokarskiemu. Obaj Wspólnicy pozostali na stanowiskach Członków Zarządu.
Nowy Zarząd będzie kontynuował przyjętą w ostatnich latach strategię, której celem jest zdobycie przez Grupę Paradyż pozycji lidera w produkcji płytek ceramicznych na rynku europejskim. Firmie zależy też na utrzymaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży płytek w kraju, przy jednoczesnym zapewnieniu wysokiej rentowności spółek. W najbliższym czasie będzie także rozwijana sieć sprzedaży na strategicznych rynkach eksportowych. Planowane są również kolejne inwestycje w nowoczesne technologie i modernizację zakładów produkcyjnych, tak by oferować płytki ceramiczne wysokiej jakości i o atrakcyjnym wzornictwie.
Zarząd nowej kadencji ma konsekwentnie realizować zaplanowane działania w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej oraz polepszenia obsługi klientów. Priorytetem będzie budowanie silnej pozycji firmy oraz innowacyjne prace badawczo-rozwojowe, umożliwiające podejmowanie wyzwań w zmieniającej się gospodarce rynkowej.