Wokół Płytek Ceramicznych
ISSN 1429-9089, e-ISSN 2449-9870

Numer 1/2024 
(Styczeń - Marzec
)

Zapraszamy do lektury kwartalnika „Wokół Płytek Ceramicznych” nr 1/2024, w którym znajdują się m.in. relacja z Gali Laureatów konkursu „Perły Ceramiki UE 2023”; wypowiedzi przedstawicieli producentów, importerów i dystrybutorów płytek ceramicznych podsumowujących wyniki poprzedniego roku, a także artykuły omawiające wyniki rynku płytek w 2023 r.; wywiady : z Romanem Blazickiem- Prezesem Europejskiej Federacji Producentów Płytek Ceramicznych , z Mario Lenzu – Dyrektorem Sprzedaży spółki Colorobbia Polska a także z Barbarą Węgrzyn, współzałożycielką Akademii Dobrego Projektu . W numerze Czytelnicy znajdą także omówienie zagadnień dotyczących gruntowania podłoża pod płytki a także układania płytek na tynkach gipsowych.

 

 

Jak zostać franczyzobiorcą

Iza Sas: Firma Glazura Królewska ma pierwszą i największą w Polsce sieć franczyzową salonów z wyposażeniem łazienek. Ile powstało już tego typu salonów oraz jakie są dotychczasowe doświadczenia?

Anna Grzyb: Sieć Salonów Łazienek Glazura Królewska liczy obecnie 35 specjalistycznych punktów sprzedaży, z których 32 działają na zasadzie franczyzy. Przed podpisaniem pierwszej umowy o współpracy w 2001 r. firma przez blisko 10 lat gromadziła doświadczenie w zarządzaniu własnymi placówkami detalicznymi. Do tego doszła późniejsza, równie bogata, praktyka związana z rozwojem sieci. Był to czas intensywnej pracy nad taką formułą działania sieci, która gwarantowałaby jej sprawną organizację oraz stałe zwiększanie konkurencyjności. Obserwując dzisiejszy rynek, możemy stwierdzić, że stworzyliśmy nowatorski w skali kraju model funkcjonowania, który wykorzystuje dostępne na rynku najnowocześniejsze rozwiązania informatyczne, logistyczne i organizacyjne. Nasi partnerzy zaś otrzymują najlepszą wiedzę o prowadzeniu biznesu, korzystne warunki handlowe oraz profesjonalny marketing. Dziś nadal poszukujemy nowości z różnych obszarów, które moglibyśmy wdrożyć w naszej sieci.