Wokół Płytek Ceramicznych
ISSN 1429-9089, e-ISSN 2449-9870

Numer 1/2024 
(Styczeń - Marzec
)

Zapraszamy do lektury kwartalnika „Wokół Płytek Ceramicznych” nr 1/2024, w którym znajdują się m.in. relacja z Gali Laureatów konkursu „Perły Ceramiki UE 2023”; wypowiedzi przedstawicieli producentów, importerów i dystrybutorów płytek ceramicznych podsumowujących wyniki poprzedniego roku, a także artykuły omawiające wyniki rynku płytek w 2023 r.; wywiady : z Romanem Blazickiem- Prezesem Europejskiej Federacji Producentów Płytek Ceramicznych , z Mario Lenzu – Dyrektorem Sprzedaży spółki Colorobbia Polska a także z Barbarą Węgrzyn, współzałożycielką Akademii Dobrego Projektu . W numerze Czytelnicy znajdą także omówienie zagadnień dotyczących gruntowania podłoża pod płytki a także układania płytek na tynkach gipsowych.

 

 

Zmiana systemu identyfikacji wizualnej SPÓŁEK GRUPY PARADYŻ

W marcu br. zaprezentowano nowe logo Ceramiki Paradyż. Jest to początek zmian systemu identyfikacji wizualnej, które będą realizowane etapami w ciągu kilku lat. Paradyż, jako czołowy polski producent płytek ceramicznych, jest identyfikowany przez klientów na rodzimym rynku i poza granicami kraju, z ciekawym designem, doskonałą jakością oraz rozpoznawalnym stylem kolekcji. Nowy logotyp – dynamiczny, interesujący i jednocześnie nawiązujący do portfolio firmy – jest właściwym oraz istotnym uzupełnieniem rynkowego wizerunku.