Wokół Płytek Ceramicznych
ISSN 1429-9089, e-ISSN 2449-9870

Numer 1/2024 
(Styczeń - Marzec
)

Zapraszamy do lektury kwartalnika „Wokół Płytek Ceramicznych” nr 1/2024, w którym znajdują się m.in. relacja z Gali Laureatów konkursu „Perły Ceramiki UE 2023”; wypowiedzi przedstawicieli producentów, importerów i dystrybutorów płytek ceramicznych podsumowujących wyniki poprzedniego roku, a także artykuły omawiające wyniki rynku płytek w 2023 r.; wywiady : z Romanem Blazickiem- Prezesem Europejskiej Federacji Producentów Płytek Ceramicznych , z Mario Lenzu – Dyrektorem Sprzedaży spółki Colorobbia Polska a także z Barbarą Węgrzyn, współzałożycielką Akademii Dobrego Projektu . W numerze Czytelnicy znajdą także omówienie zagadnień dotyczących gruntowania podłoża pod płytki a także układania płytek na tynkach gipsowych.

 

 

Kampania #ParadyżWMoimStylu

Na początku kwietnia br. wystartowała kampania marketingowa #ParadyżWMoimStylu, podczas której klienci w zamian za zakup produktów Ceramiki Paradyż mogą wygrać wycieczkę marzeń, a także vouchery do wykorzystania w salonie z wyposażeniem wnętrz i drogerii.
Po zakupie produktów Ceramiki Paradyż klienci mogą wziąć udział w losowaniu nagród, rejestrując swój paragon na stronie www.paradyz.com/konkurs/. Co miesiąc firma rozda 1 voucher o wartości 10 000 na wakacje marzeń, co tydzień 1000 zł na zakupy w IKEA a codziennie 100 zł na zakupy w sklepach Rossmann.

Teraz każdy kupujący, który wybierze nasze kolekcje ma szansę zdobyć dodatkowo jedną z ponad 200 wspaniałych nagród. Mamy nadzieję, że to będzie miły dodatek do pięknych, nowych wnętrz urządzonych zgodnie z potrzebami i zróżnicowanym stylem naszych klientów. Przygotowując kampanię #ParadyżWMoimStylu myśleliśmy przede wszystkim o nich – o ludziach, którzy będą urządzać wnętrza, w których spędzą kolejne dni, miesiące i lata. Chcieliśmy, żeby były szczęśliwe i radosne - podsumowuje Karolina Wesołowska, dyrektor marketingu Ceramiki Paradyż.
Kampanię wspierają działania w mediach wnętrzarskich i kanałach zakupowych, a także narzędzia marketingowe jak kampania sms w miejscu sprzedaży oraz dostępne tam materiały POS. Za opracowanie idei kreatywnej i strategii komunikacji, która ma m.in. podtrzymywać i wykorzystywać pozytywny efekt zeszłorocznej kampanii #wStyluParadyż, w której udział wzięła Dorota Szelągowska odpowiada agencja Insignia. Realizację konkursu koordynuje agencja Nairobia.
Kampania potrwa od 3 kwietnia do 30 września 2018 r.