ISSN 1429-9089, e-ISSN 2449-9870

Numer 1/2018 (styczeń-marzec)

Zapraszamy do lektury nr 1/2018 kwartalnika „Wokół Płytek Ceramicznych” w którym znajdziecie Państwo m.in. relację z Gali Laureatów konkursu PERŁY CERAMIKI UE 2017, targów Cevisama 2018 oraz ocenę producentów, importerów i dystrybutorów polskiego rynku płytek w 2017 r.

 

 Prenumerata Wokół Płytek Ceramicznych

Azario – własna marka sieci BLU – wywiad z Piotrem Kulazińskim, pomysłodawcą i twórcą marki Azario

Z Piotrem Kulazińskim, pomysłodawcą i twórcą marki Azario rozmawia Danuta Matynia

Danuta Matynia: W pierwszej tegorocznej edycji konkursu PERŁY CERAMIKI UE wśród nominowanych znalazła się kolekcja płytek ceramicznych Zanzibar marki Azario, która zdobyła też Perłę Ceramiki Projektantów – użytkowników CAD Decor 2017. Co skłoniło Pana do stworzenia nowej na polskim rynku marki produktów do wykończenia i wyposażenia łazienek?

Piotr Kulaziński: Po odejściu z Grupy Rovese w 2011 r. stwierdziłem, że polski rynek branży łazienkowej potrzebuje marki, dzięki której firmy handlowe wyróżnią się na tle konkurencji i unikną wojen cenowych oraz uzyskają godziwe marże. 

Zamów dostęp do artykułu >>

Wokół Płytek Ceramicznych nr 3/2017 str. 24-25 Spis treści >>>

Nasz serwis używa plików cookies jedynie w celach statystycznych oraz zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym użytkownika. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień traktowane jest jako zgoda na użycie plików cookies. Więcej w Polityce plików cookies.