Wokół Płytek Ceramicznych
ISSN 1429-9089, e-ISSN 2449-9870

Numer 1/2024 
(Styczeń - Marzec
)

Zapraszamy do lektury kwartalnika „Wokół Płytek Ceramicznych” nr 1/2024, w którym znajdują się m.in. relacja z Gali Laureatów konkursu „Perły Ceramiki UE 2023”; wypowiedzi przedstawicieli producentów, importerów i dystrybutorów płytek ceramicznych podsumowujących wyniki poprzedniego roku, a także artykuły omawiające wyniki rynku płytek w 2023 r.; wywiady : z Romanem Blazickiem- Prezesem Europejskiej Federacji Producentów Płytek Ceramicznych , z Mario Lenzu – Dyrektorem Sprzedaży spółki Colorobbia Polska a także z Barbarą Węgrzyn, współzałożycielką Akademii Dobrego Projektu . W numerze Czytelnicy znajdą także omówienie zagadnień dotyczących gruntowania podłoża pod płytki a także układania płytek na tynkach gipsowych.

 

 

Azario – własna marka sieci BLU – wywiad z Piotrem Kulazińskim, pomysłodawcą i twórcą marki Azario

Z Piotrem Kulazińskim, pomysłodawcą i twórcą marki Azario rozmawia Danuta Matynia

Danuta Matynia: W pierwszej tegorocznej edycji konkursu PERŁY CERAMIKI UE wśród nominowanych znalazła się kolekcja płytek ceramicznych Zanzibar marki Azario, która zdobyła też Perłę Ceramiki Projektantów – użytkowników CAD Decor 2017. Co skłoniło Pana do stworzenia nowej na polskim rynku marki produktów do wykończenia i wyposażenia łazienek?

Piotr Kulaziński: Po odejściu z Grupy Rovese w 2011 r. stwierdziłem, że polski rynek branży łazienkowej potrzebuje marki, dzięki której firmy handlowe wyróżnią się na tle konkurencji i unikną wojen cenowych oraz uzyskają godziwe marże. 

Zamów dostęp do artykułu >>

Wokół Płytek Ceramicznych nr 3/2017 str. 24-25 Spis treści >>>