Wokół Płytek Ceramicznych
ISSN 1429-9089, e-ISSN 2449-9870

Numer 1/2024 
(Styczeń - Marzec
)

Zapraszamy do lektury kwartalnika „Wokół Płytek Ceramicznych” nr 1/2024, w którym znajdują się m.in. relacja z Gali Laureatów konkursu „Perły Ceramiki UE 2023”; wypowiedzi przedstawicieli producentów, importerów i dystrybutorów płytek ceramicznych podsumowujących wyniki poprzedniego roku, a także artykuły omawiające wyniki rynku płytek w 2023 r.; wywiady : z Romanem Blazickiem- Prezesem Europejskiej Federacji Producentów Płytek Ceramicznych , z Mario Lenzu – Dyrektorem Sprzedaży spółki Colorobbia Polska a także z Barbarą Węgrzyn, współzałożycielką Akademii Dobrego Projektu . W numerze Czytelnicy znajdą także omówienie zagadnień dotyczących gruntowania podłoża pod płytki a także układania płytek na tynkach gipsowych.

 

 

Zmiany w Zarządzie Grupy Paradyż

21 marca 2016 r., w związku ze zmianami właścicielskimi, powołano nowy Zarząd Spółek Grupy Paradyż. Funkcję Prezesa Zarządu Spółek Grupy Paradyż objął Adam Tępiński, natomiast Wiceprezesem została  Anna Tępińska – Marcinek. Stanowiska Wiceprezesa Zarządu ds. Produkcji oraz Wiceprezesa Zarządu ds. Handlu objęli  Paweł Łuczka i  Piotr Tokarski, wieloletni pracownicy zajmujący strategiczne stanowiska w firmie.

18 marca 2016 r. zmieniła się struktura właścicielska Grupy Paradyż. Pełna kontrola nad przedsiębiorstwem przeszła w ręce nowych właścicieli: Anny Tępińskiej-Marcinek, Adama Tępińskiego oraz Stanisława Tępińskiego, współzałożyciela Grupy Paradyż. Przejęcie wszystkich udziałów przez rodzinę Państwa Tępińskich oraz stopniowo realizowana zmiana pokoleniowa to ważny krok w procesie konsekwentnego rozwoju organizacji i stałego wzrostu spółek. Sukcesorzy podkreślają, że efektywnie planowane i realizowane zmiany, wspierają stabilizację oraz równowagę rodzinnego przedsiębiorstwa.
Nowy zarząd stawia sobie za cel dalsze zwiększenie wartości firmy i rozwój działalności w nowych obszarach. Ważne będzie także doskonalenie procesów biznesowych i operacyjnych, w oparciu o dobry produkt, skuteczny marketing oraz szybką dystrybucję. Grupa Paradyż będzie w dalszym ciągu aktywnie działać w obszarze ekspansji zagranicznej, innowacji i wdrażania nowych technologii produkcji dla wzmocnienia pozycji lidera w branży płytek ceramicznych na krajowym i światowym rynku.